Tuesday 19 February 2008

Two matchboxes ;o)





I made these matchboxes for my colleagues, as my contract is up and I'm leaving my job next week...just a little thank you for a fun-filled seven months :D! The idea comes from a workshop Jolanda made, aren't they great :D! I'm going to fill them with...guess ;o)

Materials used: Hänglar&Stänglar stamps, Chatterbox Foyer paper (yes, again :p), Making Memories Noteworthy paper, QuicKutz corner and label dies, Prima flowers, Doodlebug brads and rub-ons

13 comments:

Anonymous said...

Hoi Eer,
Wat een geweldig leuke doosjes, vooral de onderste helemaal mijn kleuren;)Jammer dat je contract weer is afgelopen en ze je nog steeds geen vaste baan aanbieden, dat schiet niet echt op daar he:w
Liefs, Carla

Jeanet said...

Woooww wat een leuk idee Erica !! Wat jammer dat je er nu alweer weg moet ! Wens je succes verder !

Carin said...

Ik vind ze hélemaal geweldig Erica! Wat een ontzettend lieve attenties zijn het geworden, dat zal zeker in de smaak vallen. Hopelijk vind je snel weer een baan, hou de moed erin meid ;-)

sandra_w said...

Ik vind ze helemaal supersss geworden, Eer! Daar zullen ze vast heel blij mee zijn...Succes met het vinden van weer een leuke job!!

diana68 said...

helemaal leuk die doosjes Eer....en ik neem aan dat ze in goede aarde zijn gevallen !!

Janny said...

je hebt prachtig doosjes gemaakt Erica, die gaan zeker in de smaak vallen!

Wendy Schoonhoven said...

What a lovely gifts you made for your friends at work, love the Noteworthy papers....xxxWendy.

Jolanda said...

Die zien er weer supers uit Eer:D!
Die zullen vast wel in de smaak gevallen zijn

Nannyke said...

ze zijn prachtig Erica
veel succes bij het vinden van een nieuwe baan

Daan said...

Wat een superschatjes Eer

S said...

Ik heb ze al mogen bewonderen maar ook hier wil ik wel even vertellen dat het super doosjes zijn geworden!;) :)) Balen van je baan maar ik hoop dat je snel weer een nieuwe job zal vinden Eer. Je bent wat dat betreft iedere keer wel de pineut zo, schiet niet op he? Maar ik ga duimen voor je!!

Liefs, San

Anonymous said...

Hoi Erica,
Ik vind de doosjes echt super gaaf! Ik heb er gisteren ook een gemaakt en op Clubs (scrap it)gezet!
Groetjes Kim

Sarah said...

These are so cute and adorable! I love the images. The colours on the second one are lovely.
xx :0)