Monday, 26 February 2007

Productie van gisteren en vandaag ;)


Gisteren heb ik vier kaartjes gemaakt voor een swap, de enige must was dat er een Penny Black kat opstaat: nou die had ik gelukkig :D! Behalve de tekst onderin zijn de kaartjes redelijk hetzelfde, dus mission accomplished ;). Ik heb gebruikt: retrovellen van DCWV, Bazzill cardstock, Penny Black stempel Cute, knoopjes van Doodlebug en blommekes van Bazzill/Prima. De rub-on tekst komt van een Flair Design vel.

Yesterday I made four cards for a swap, the card had to contain a Penny Black cat, which fortunately I have :D! Except for the text on the bottom the cards are practically the same, so mission accomplished ;).




Vandaag heb ik een kaartje gemaakt voor een zwangere collega, ze vertelde ons vorige week het blijde nieuws dus ik kon m'n Teddy Bella stempel weer te voorschijn halen :D! Dit is 'm geworden, lekker vrolijk net als mijn collega :p. De kaart is gemaakt met KI Memories papier en brads, Bazzill cardstock, Stamping Bella stempel Teddy Bella, blommekes van Prima en een PB tekststempel.

Today I made a card for a newly pregnant colleague of mine, she told us the good news last week and that gave me a chance to use my Teddy Bella stamp again :D! This is it, nice and cheerful, just like my colleague :p.

Fijne avond!
Eer

6 comments:

Carmen said...

Ik had het natuurlijk al gezegd maar ik vind dit een waanzinnige kaart. Gave layout ook!

Carmen said...

PS...die poezenkaart is ook mooi geworden!

**Inge** said...

Wat is de SWAPkaart gaaf geworden Eer! Ook je pregnant bella mag er zijn;-)

Erica said...

Thanks meiden :D!

=Marianne= said...

Vind de poezenkaart helemaal geweldig,de kleurencombinatie is gewoon zo bijzonder mooi. De andere is natuurlijk ook prachtig maar niet zo mooi als de poezenkaart :)

Erica said...

Hihihi, smaken verschillen he, bedankt Marianne ;)